4 oct 2013

Toallas de bebé...

Aquestes tovalloles les vaig fer l'any passat per regalar a dos bebès. Les fotos no són gaire bones, perquè quan les vaig fer encara no tenia el bloc, i la veritat és que no les cuidava molt, només les feia com a record. Encara que no s'aprecien molt bé els colors, varen quedar molt alegres. La primera està feta amb tons més pastels, i la segona en tons més forts. Primer vaig fer els cercles de ganxet, amb fil prim i agulla de 2,5 (6 punts en un anell màgic i després una altra volta amb un augment a cada punt; en total 12 punts). Quan vaig tenir els necessaris els vaig unir amb una cadeneta, fent un punt baix a cada punt de cada petit cercle (va quedar com una garlanda que després vaig cosir a la vorera de la tovallola). Al final vaig cosir també un petit detall seguint el mateix esquema. 
Els que me seguiu ja coneixeu la meva afició per les tovalloles, i esper que aquestes també vos agradin.

Bon cap de setmana!!

Éstas toallas las hice el año pasado para regalar a dos bebés. Las fotos no son muy buenas, porque cuando las hice aun no tenía el blog, y la verdad es que no las cuidaba mucho, sólo las hacía como recuerdo. Aunque no se aprecian muy bien los colores, quedaron muy alegres. La primera está hecha en tonos más pastel, y la segunda en tonos más fuertes. Primero hice los círculos de ganchillo, con un hilo fino y aguja de 2,5 (6 puntos en un anillo mágico y después otra vuelta con un aumento en cada punto; en total 12 puntos). Cuando tuve los necesarios los uní con una cadeneta, haciendo un punto bajo en cada punto de cada pequeño círculo (quedó como una guirnalda que luego cosí al borde de la toalla). Al final cosí también un pequeño detalle siguiendo el mismo esquema. Los que me seguís ya conocéis mi afición por las toallas, y espero que éstas también os gusten.

Buen fin de semana!!






4 comentarios :

  1. Doncs a mi m'agraden molt, Silvia!
    unes tovalloles molt originals i divertides!
    són un regal super cuco!
    Moltes felicitats!

    ResponderEliminar
  2. ¡¡Me encantan!! Y me parece una idea súper original y bonita-

    ResponderEliminar
  3. Son preciosas. La primera me encantan los colores.

    Tienes un regalito en mi blog, pasa a recogerlo...http://baqui-mirincon.blogspot.com.es/2013/10/otro-premio-muchisimas-gracias.html

    ResponderEliminar
  4. Diese Frotteewäsch sieht super aus! Bunt, frisch, frech! Gefällt mir sehr gut! :-)

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...