13 ene 2014

Mug con abrigo (ganchillo para principiantes)

Amb aquest mug vull començar una secció que sigui "ganxet per a principiants". Darrerament conec a molta gent que s'està iniciant en el ganxet, per tant he pensat que estaria bé posar les instruccions o els patrons d'alguns projectes senzills. Per fer aquesta funda només necessitau restes de llana, una agulla de ganxet (jo he utilitzat una del n. 5 perquè és de llana gruixada) i un botó.

Con éste mug quiero empezar una sección que sea "ganchillo para principiantes". Últimamente conozco a mucha gente que se está iniciando en el ganchillo, por lo que he pensado que estaría bien poner las instrucciones o los patrones de agunos proyectos sencillos. Para hacer ésta funda sólo necesitáis restos de lana, una aguja de ganchillo (yo he utilizado una del n. 5 porque es de lana gruesa) y un botón.


Començam amb 10 punts de cadeneta, però en podeu fer més o menys en funció del tamany del mug. Després feim un punt baix a cada punt, afegim un al final i giram. Feim una altra passada, però agafant el punt per la part interior de la cadeneta (no sé si a la foto es veu molt bé...), i així successivament. Sempre agafam el punt pel mig de la cadeneta, i el de la part interior. Això fa que vagin quedant aquestes "ones". Quan sigui prou llarg per envoltar tota la tassa, podem rematar les voreres amb un punt baix d'un altre color i fer el trau per al botó amb una cadeneta. A la part inferior unim els dos extrem i ja ho tenim. Se fa en poc temps i és el regal ideal per als aficionats al te o a les infusions, per tenir les mans calentetes i no cremar-se. Què vos sembla?

Empezamos con 10 puntos de cadeneta, pero podéis hacer más o menos en función del tamaño del mug. Después hacemos un punto bajo en cada punto, añadimos uno al final y giramos. Hacemos otra pasada, pero cogiendo el punto por la parte interior de la cadeneta (no sé si en la foto se ve muy bien...), y así sucesivamente. Siempre cogemos el punto por la mitad de la cadeneta, y el de la parte interior. Eso hace que vaya quedando la forma ondulada. Cuando sea lo suficientemente largo para dar la vuelta a la taza, podemos rematar los bordes con un punto bajo de otro color y hacer el ojal para el botón con una cadeneta. En la parte inferior unimos los dos extremos y ya lo tenemos. Se hace en poco tiempo y es el regalo ideal para los aficionados al te o a las infusiones, para tener las manos calentitas y no quemarse. Qué os parece?




2 comentarios :

  1. Que buena idea!! y si que es sencillo.
    Un besito, Cris

    ResponderEliminar
  2. És que tot te queda tan bé, que fa ganes fer-ho tot perquè pareix senzill, però quan una s'hi posa no li troba tant (senzill) vull dir.
    Continua penjant idees, que encara que no ens animem a fer-les, sempre és un plaer llegir-te i veure les fotos!
    Joana

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...