12 jul 2014

Búho-cojines

Després de més d'un mes sense publicar, venc amb una entrada diferent. Ja fa temps me varen regalar una màquina de cosir, i a poc a poc vaig fent avanços i aprenent. Fins ara havia cosit coses molt senzilles, rectes, i encara que no me quedaven perfectes, estava satisfeta amb el resultat. Aquest projecte ja ha estat una altra cosa... Són dos coixins per a dues cadiretes que varen regalar a les nines. Les va "restaurar" un tiet, que també va cordar el seient. Per tant volia que els coixins fossin una mica especials i estassin a l'alçada. Vaig cercar (i trobar) la inspiració a pinterest (podeu mirar la meva carpeta de "coixins"). Els vaig fer amb restes de teles que tenia per casa, així que a més a més han estat econòmics!! Es tanquen amb "velcro", i com no podia ser d'altra manera, tenen un detall de ganxet: els ulls dels mussols.

Vos agraden? Jo n'estic ben orgullosa!!

Después de un mes sin publicar, hoy publico una entrada diferente. Ya hace tiempo me regalaron una máquina de coser, y poco a poco voy haciendo avances y aprendiendo. Hasta ahora había cosido cosas muy sencillas, rectas, y aunque no me quedaban perfectas, estaba satisfecha con el resultado. Éste proyecto ha sido otra cosa...Son dos cojines para dos sillitas que regalaron a las niñas. Las "restauró" un tío-abuelo y les hizo el asiento él mismo, así que quería que los cojines fueran un poco especiales y estuvieran a la altura. Busqué (y encontré) la inspiración en pinterest (podéis mirar en mi tablero de "cojines"). Los hice con restos de telas que tenía en casa, así que además han salido baratos!! Se cierrran con "velcro", y como no podía ser de otra manera, tienen un detalle de ganchillo: Los ojos de los búhos.

Os gustan? Yo estoy muy orgullosa!!




2 comentarios :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...