26 ago 2014

Cesta de trapillo

Una senalleta per jugar feta de trapillo. Està teixida en rodó, i al final duu un "pompón" fet del mateix trapillo.  Segueix el mateix esquema que aquest cistell allargat. Només heu d'afegir més voltes per tal de pujar. Per fer les anses, fer 8 cadenetes a l'aire i unir-les amb un punt ras. Continuau la volta i fer la darrera de punt ras.
Revisant els darrers posts, veig que a les coses que he fet darrerament hi predomina el color rosa. Supòs que és normal tenint dues nines, però el més curiós és que era un color que abans no m'agradava gaire i ara, ja ho veis, la meva vida s'ha omplert de rosa sense gairebé adonar-me ; )!!!

Una cestita para jugar hecha de trapillo. Está tejida en redondo, y al final lleva un pompón hecho del mismo trapillo. Sigue el mismo esquema que este cesto alargado. Sólo tenéis que añadir más vueltas para subir. Para hacer las asas, hacer 8 cadenetes "al aire" y unirlas con un punto raso. Continuad la vuelta y hacer la última con punto raso.
Revisando los últimos posts, veo que en las cosas que he hecho últimamente predomina el color rosa. Supongo que es normal teniendos dos niñas, pero lo más curioso es que es un color que antes no me gustaba mucho y ahora, ya veis, mi vida se ha llenado de rosa casi sin darme cuenta ; )!!!



5 comentarios :

  1. Hola Silvia:
    Me encanta como te ha quedado, el rosa y el gris combinan muy bien entre sí.
    Es lo que tiene tener niñas, que al final uno siempre se va a este color.
    Un besito

    ResponderEliminar
  2. Que guapa Silvia, les nines deuen estar encantades amb la mama tan manyosa que tenen. Una besada

    Magdalena

    ResponderEliminar
  3. M'encanta i el vull fer, pero soc principant i me liat amb el patro.
    Sandra

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...