23 jul 2015

Decoración fiesta

Ja sé que estic un poc vaga , i que me ret molt poc l'activitat "ganxetil", però me feia ganes escriure un poc i actualitzar el bloc, així que vos mostraré una idea per decorar una festa. Aquesta és de la festa d'aniversari de les meves filles, de l'estiu passat, però vos pot servir com a inspiració. És una idea senzilla i econòmica. Només necessitau llençols o teles del color que més vos agradi i corda. Anam fent tires esqueixant la tela i la fermam a la corda. Jo a més vaig fer algunes tires més llargues per a decorar els fanalets de paper. El conjunt va quedar molt alegre i vistós.

Ya sė que estoy un poco vaga y que me cunde poco la actividad "ganchetil", pero me apetecía escribir un poco y actualizar el blog, así que os enseñaré una idea para decorar una fiesta. Esta es del cumple de mis hijas, del verano pasado, pero os puede servir de inspiración. Es una idea muy sencilla y económica. Sólo necesitáis sábanas o telas del color que más os guste y cuerda. Vamos haciendo tiras con la tela y las atamos a la cuerda. Yo además hice algunas tiras más largas para decorar los farolillos de papel. El conjunto quedó muy alegre y vistoso.










No hay comentarios :

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...